Business Brunch: Okusi viralni marketing

Home  /  Business  /  Business Brunch: Okusi viralni marketing

  • 4266
  • 4266
  • 4266
  • 4266

Business Brunch: Okusi viralni marketing

9 novembra, 2018No Comments

S prvim Business Brunchem tega študijskega leta smo uspešno prebile led. V četrtek, 8. 11. 2018, smo gostile tri goste, ki uspešno delujejo na področju marketinga: Klaro Leben, Jureta Čuka in Karmen Krumpestar.

 

Klara je ustanoviteljica Instagram profila “In bed with Klara”, ki je v zadnjem letu postal močno popularen med mladimi Slovenci. Ozavešča in piše namreč o tabu temah, ki jih s pomočjo ljudi, ki so pripravljeni govoriti o osebnih izkušnjah, približa svoji publiki. Njena zgodba se je začela z osebno krizo, ki jo je pripeljala v to, kar počne danes. Pri tem ji pomagata razumevanje sveta in pa želja po tem, da pomaga ljudem priti iz podobnih kriz.

Kakšno taktiko je ubrala, da je prišla do uspeha? Na začetku je sodelovala z ljudmi in blogerji, ki so imeli sami veliko sledilcev na Instagram profilih. S strateško izbranimi ljudmi je bila deležna velikega porasta v popularnosti. Meni, da je eden izmed pomembnejših razlogov za popularnost tudi ta, da je poudarek objav na zgodbi in ne na sliki. Slike vidi kot sredstva za prenašanje spočila.

 

Karmen, vodja ključnih strank v marketinški agenciji Red Orbit, ima malo drugačne izkušnje. Delajo predvsem z večjimi naročniki, kot so Barcaffe, Nama in Adria Airways.

Karmen je dejala, da je pri viralnem marketingu ključno to, da je stranka pripravljena iti iz ustaljenih okvirjev, kar pa ni vedno najlažje. Stranka ima lahko namreč zadržke do določenih dejanj, vendar ravno ta dejanja so ključna za to, da nek video oziroma oglas postane viralen. Pri tem je pomembno tudi to, da ima stranka seveda na voljo dovolj denarja, ki je pomemben za kvalitetno izvedbo zastavljene kampanje. Priznala nam je tudi, da spodletel poskus ni nič nenavadnega – nasprotno, sčasoma ugotoviš, da na viralni marketing vseeno nimaš toliko vpliva, kot bi si ga želel imeti.

 

Jure, ki je vodja marketinga trampolin parka Woop, ima tudi mednarodne izkušnje – delal je v znani londonski veleblagovnici Harrods, bil je projektni vodja prodajnega mesta za Yves Saint Laurnet. Ko se je vrnil v Slovenijo, je zaslovel z Youtube kanalom AdviseMyStyle, začel je pa tudi delati v takrat še neobstoječem trampolin parku Woop. Povedal nam je, da je viralni marketing zelo zahtevna zadeva, saj se mora poklopiti zelo veliko stvari, od budgeta, do vez in povezav. Kar on najbolj zagovarja pri viralnem marketingu je t.i. “paid advertisement”.

Jure nam je predstavil tudi slabe strani viralnega marketinga. Povedal nam je, kako je Dunking Devils video (v katerem izvajajo salte in trike) slabo vplival na percepcijo Woop-a s strani zaskrbljenih mamic. Izpostavil je dejstvo, da je pri viralnem marketingu izredno pomembno to, da se ne omejujemo s targetiranjem določenih skupin ljudi, vendar moramo zavzeti čim širšo publiko.

 

V vseh treh primerih imamo različne zgodbe, ki pripeljejo do drugačnih zaključkov. Če povzamemo besede in nasvete vseh treh govorcev:

 

  • šokirajte publiko,
  • paid marketing se obrestuje,
  • zgodbe se prodajajo,
  • čimveč poskušajte in spreminjajte, da najdete vzorec, ki se ga potem držite.

 

Nasvetom naših gostov sta sledila še prijeten klepet in pogostitev, za katerega so poskrbeli Vivo catering, Barcaffe, Pokica in čajna hiša Zisha. Vsem partnerjem se iskreno zahvaljujemo.

Comments are closed.