Utrinki z dogodka Sladki in grenki okusi Kickstarterja
Za nami je zadnji Business brunch letos!
Svoje izkušnjo s Kickstarterjem sta z nami delila David Knez, ki se je na Kickstarter podal z inovativnimi vezalkami QuickShoeLace, in Rok Starič, ki stoji za 100% arašidovim maslom Rok’s. Glede na povedano lahko rečemo, da izvesti uspešno kampanjo na Kickstarterju še zdaleč ni mačji kašelj ter da ima nedvomno tako sladek kot nekoliko grenek okus.
Za Kickstarter kampanjo se je potrebno pravočasno pripraviti; oba gosta sta za pripravo vsega potrebnega potrebovala več mesecev (cca 3-6 mesecev). Zavedati se je potrebno tudi, da bo za kampanjo potreben denarni vložek (razvoj prototipa, priprava fotografij, plačilo ekipe itd.).
Spodaj lahko najdete nekaj strnjenih informacij in napotkov, ki sta jih podala gosta:
- določite namen Kickstarter kampanje – kaj želite z njo doseči; prepoznavnost, sredstva za nov stroj? (Rok Starič je na primer želel zbrati sredstva za proizvodnjo novega stroja),
- pomembno vlogo imajo mediji (kampanja Davida Kneza je pritegnila množično pozornost ravno z objavo v reviji Business Insider),
- zavedajte se, da je “conversion rate” zelo nizek, kar pomeni, da je izmed vseh, ki si ogledajo kampanjo, le nekaj tistih, ki bodo produkt dejansko tudi podprli,
- glede na to da je na dan v povprečju objavljenih 700 novih kampanj, je potrebno razmisliti tudi o tem na kakšen način boste pritegnil pozornost med poplavo kampanj,
- verjemite v svojo idejo in ne obupajte (ravno Davidu Knezu je uspelo v zadnjih dneh svoje kampanje doseči oziroma svojo ciljno vsoto preseči za kar 7-krat).
Hvala obema gostoma za dragocene informacije in nasvete, verjamemo, da sta s svojo strastjo do produkta še dodatno zmotivirala udeležence. Hvala tudi vsem, ki ste se udeležili dogodka, čajnici Zisha ter Gostinstvu Šumi za pomoč.
Obljubimo, da se na brunchih vidimo spet prihodnje leto.