Utrinki z dogodka Promocija po mojem okusu

Home  /  Business  /  Utrinki z dogodka Promocija po mojem okusu

  • 3978
  • 3978
  • 3978
  • 3978

Utrinki z dogodka Promocija po mojem okusu

23 aprila, 2017No Comments

Na drugem Business brunchu z naslovom Promocija po mojem okusu smo z gosti govorili o digitalnem marketing.

 

Ob čaju in rogljičku sta se nama pridružila Stella Korošec, predstavnica ene najuspešnejših slovenskih kickstarter kampanj, Goat Story ter Domen Rozman, predstavnik akrobatske skupine Dunking Devils. Z nami sta delila izkušnje in koristne nasvete s področja socialnih omrežij, ki podjetjem predstavljajo priložnost in hkrati izziv.

 

Izpostavila sta, da socialna omrežja nenazadnje zahtevajo veliko testiranja in ni univerzalnega načina promocije blagovne znamke, ki bi zagotavljal uspeh. Da bi uporabniki socialnih omrežij sploh »sledili« naši zgodbi, moramo na začetku vzbuditi zanimanje in opozoriti nase. Za slednje, pravita, lahko poskrbimo tudi z vstopno kampanjo, ki jo vodimo na večih različnih kanalih. Pravita, da je najslabše, če gledalca pustiš ravnodušnega.

 

 

Stella Korošec pravi, da je za uspeh zelo pomembno, da ima tvoj produkt javno sporočilo in ciljno skupino. Najslabše je če potencialno stranko pustiš ravnodušno.

Domen Rozman nam je razložil, da je na globalnem trgu pomembno je, da si ti tisti, ki postavlja trende, saj boš tako korak pred konkurenco.

 

 

Hvala obema gostoma, ki sta z nami delila zelo zanimive izkušnje iz sveta podjetništva ter vsem udeležencem, ki s svojo udeležbo podpirate Business brunche. Hvala tudi čajnici Zisha za odlične čaje in Gostinstvu Šumi, ki nam vedno priskoči na pomoč.

 

Dodaj odgovor